Ако сте предприемач, настоящ или бъдещ, знаете, че най-важно е вдъхновението. Съвети много, навсякъде около вас – съвети относно екипа ви, относно идеята, относно начините за финансирането й, и т.н. И все пак, всичко, от което се нуждаете е доза вдъхновение, която да не губите по време на цялото „пътешествие“.

Still-LIfe-photos-1

Сайтът TheMuse.com класира 5 видеа от популярните TED Talks, които всеки предприемач (и не само, според мен), трябва да изгледа. Ето ги и тях:

1. Симон Синек – „Как великите лидери вдъхновяват към действие?“

„Всички велики и вдъхновяващи лидери и организации по света мислят, действат и комуникират по абсолютно еднакъв начин и той е напълно противоположен на общоприетия.“

Разликата е в това, че тези организации тръгват от въпроса Защо?намират причината (причините) и оттам нататък нещата тръгват по своя естествен ход.

2. Гари Вайнерчук – „Прави това, което обичаш (без извинения!)“

Видеото е за немскоговорящите, но дори и да не сте от тях, ще ви направи впечатление страстта на Вайнерчук, с която той говори. С такава страст трябва да работите, затова, ако не харесвате работата си, замислете се. Видеото е повече от вдъхновяващо.

3. Елизабет Гилбърт – „Успех, провал и това, което те кара да продължиш да създаваш“

Авторката на книгата „Яж, моли се и обичай“ разказва как е преодоляла близо 6-годишното отхвърляне на книгата си.

„Осъзнах, че обичам писането повече отколкото мразя да се провалям в писането, което може да се каже и така: обичам писането повече от собственото си его.“

Всеки е бил на крачка от това да се откаже, но Гилбърт говори за онзи малък пламък, който те кара да продължиш да създаваш.

4. Сет Годин – „Как да накараш идеите си да се разпространят?“

Бащата на съвременния маркетинг, както наричат Сет Годин, говори за предприемачество, за идеи и най-важното – как да позиционираме тези идеи на пазара. От видеото ще видите, че за него това е най-важният елемент. Дори не е от значение колко добра е идеята ви, ако не знаете как да я продадете и предложите на пазара.

Маркетинг не са постоянно прекъсващите ни реклами, а рекламите, които говорят на хората, които искат да чуят. Ако сте се объркали, изгледайте видеото, за да схванете идеята на Годин.

5. Бренé Браун – „Силата на уязвимостта“

Всеки предприемач, всеки собственик на бизнес, смята, че не бива да показва слабост и да бъде уязвим в нито един момент. Той трябва да бъде супергероят. Във видеото Браун ни напомня за силата на уязвимостта и това, че по този начин създаваме най-истинската връзка с потребителите.

Вдъхновихте се, нали? Запазете това вдъхновение и създайте вашето нещо.

css.php