Amazon пуска своята първа игра във Facebook и свое онлайн гейминг студио

авг. 7, 2012

Американската компания Amazon засили значително присъствието си през последната една година на пазара за игри за мобилни устройства със своя Amazon App Store за Android.

Снимка: Venture Beat

Сега компанията е на път да направи следваща крачка и да навлезе още по-сериозно на този пазара, пускайки свое собствено онлайн гейминг студио – Amazon Game Studios, както и създавайки първата си игра в социалната мрежа Facebook, предаде Venture Beat.

Американският гигант коментира новото си амплоа по следния начин:

„Чудите се защо Amazon пуска социални игри? Добър въпрос! Наясно сме, че много от нашите клиенти обичат да играят игри – включително в социалните мрежи. Благодарение на нашия ноу хау компанията смята, че може да предостави едно изключително гейминг преживяване, на което потребителите да се наслаждават по всяко време.”

Разбира се, подобен ход крие и известен риск за Amazon, тъй като разработчиците на игри вече няма да гледат на компанията като неутрална страна.

Така например социалната мрежа Facebook, независимо че има интегрирани игри в платформата си, продължава да поддържа позиции на неутрален собственик на платформа. Други компании обаче като Nintendo, Sony и Microsoft отдавна са на този пазар и създават игри, обръщайки се често дори към трети страни.

От Amazon коментират, че Amazon Game Studios ще формира нов екип в структурата на компанията, който ще се фокусира в създаването на иновативни, забавни и добре направени игри.

Първата, от които носи името „Движещ се обект”. Геймърите трябва да кликнат върху обекта, който блещука или се движи по някакъв начин. Играта включва анимирани илюстрации на герои от любимите ни книги – „Алиса в страната на чудесата”, „Магьосникът от Оз”, „Крал Артур”.

Навлизането на Amazon на пазара на игри за мобилни телефони отдавна беше предсказано от водещите анализатори предвид факта, че компанията предлага множество свободни позиции за разработчици на игри. В този смисъл, това е един чудесен начин за компанията да поддържа ангажираност на своите потребители към платформата.

А на вас как ви се струва този ход на компанията?

Всяка марка разказва история, BRAVO я превръща в легенда

„Методът BRAVO“ е вашето решение за изграждане на успешен и устойчив бизнес. Повече от книга и менторска програма, BRAVO е резултат от над 25 години опит и 800+ успешни бранд стратегии в България, Европа и САЩ. Той ви предоставя практически маркетинг техники, които оптимизират всяка ваша инвестиция и увеличават продажбите ви както локално, така и онлайн.

css.php