Технологичната компания Ampush, оказваща не малък принос за развитието на Strategic Preferred Marketing Developers програмата на Facebook в подкрепа на бизнеса и по-доброто позициониране на продуктите в социалната мрежа, обяви, че предстои да приключи годината с приходи на стойност от 70 млн. долара или с 15 млн. долара повече в сравнение с 2012г.
“Ampush е отдадена на развитието на продукти и решения, които подпомагат брандовете да постигнат възможно най-висока възвръщаемост от рекламата си във Facebook.”, се казва още в изказване на компанията.
През 2013г. Ampush е удвоила клиентската си база, а служителите й са нараснали до почти 100 от 35. По думи на компанията тя прекарва 30% от времето си в интернет във Facebook и други социални мрежи, но само 10% от дигиталната реклама е насочена към останалите социалки.
През 2014 г. Ampush планира да се разшири с офиси в Сан Франциско и Ню Йорк, както и да постигне международен растеж с първоначален излаз на азиатско-тихоокеанския пазар и Латинска Америка.
Съоснователят и изпълнителен директор на Ampush Джеси Пуджи коментира:
„През следващите години нейтив рекламата ще бъде основният тренд в развитието на дигиталната реклама и ще даде най-голяма възможност за представяне в онлайн рекламното пространство, предвид че не са малко компаниите, които следват следват рекламния модел на Facebook. Ще продължаваме да се развиваме, изграждайки най-добрия клас маркетингов софтуер, генериращ успех на клиентите на нейтив платформите.“