Apple и Yahoo – рамо до рамо в бъдещето на мобилните технологии?

от | апр. 10, 2013

Според последна информация Apple и Yahoo водят преговори, фокусирани върху навлизането на повече новини и спортно съдържание от Yahoo към мобилните устройства на Apple, с вероятност за евентуално интегриране към Siri, iPhone и гласово активирания виртуален помощник на iPad. Wall Street Journal съобщи новината във вторник, 9 април, позовавайки се на информирани източници.

Yahoo-iPhone

Със сигурност това е едно интересно предложение. Yahoo вече предоставя данни за мобилните устройства на Apple, включително информация, свързана с времето, спорта и индексите, но възможна сделка между компаниите би довела до увеличаване на такова съдържание от различните сайтове на Yahoo.

Тъй като Yahoo вече се използва, за да предостави част от съдържанието на Siri, предположението е, че по-нататъшната интеграция може да бъде чрез картите – Apple  изглежда има намерение да акцентира върху гласово активиран софтуер през следващите месеци и наскоро е обявила работни места в сайта си, чиято длъжностна характеристика е свързана със Siri.

Сближаването на двата гиганта от Силиконовата долина е естествен ход на Мариса Майер, която след като пое управлението на Yahoo през юли миналата годинa, посочи за приоритет мобилния сектор и дистанцирането на Apple oт конкуренцията Google. Компанията от Купертино наскоро отстрани приложенията Google Maps и YouTube от своята мобилна операционна система, въпреки че продължава да използва Google като браузър търсачка по подразбиране за Safari.

Wall Street Journal посочва, че има граници, до които Yahoo може да си сътрудничи с Apple, тъй като в момента имат бизнес отношения с Microsoft, които искат да наложат своята собствена мобилна платформа  и да използват Bing за търсачка. От договора им остават още 6 години. Освен това източникът на изданието е заявил, че старши изпълнителният директор на Apple, Еди Кю, все още счита, че Google е най-подходяща IOS търсачка и не е готов да жертва качеството на резултатите от търсенето.

Докато се очаква Apple и Yahoo да подпишат споразумението, времето минава, а Apple искат да представят следващата мобилна операционната система IOS 7 на Worldwide Developers конференцията в Сан Франциско през юни.

 

Всяка марка разказва история, BRAVO я превръща в легенда

„Методът BRAVO“ е нашата авторска методология, доказана с над 25 години опит и 800+ успешни бранд стратегии в България, Европа и САЩ. Ако искате да научите повече за нашите подходи и как помагаме на бизнеси като вашия  – поръчайте своето копие на книгата “Методът BRAVO – маркетинг мастърклас”.

Успехът не е случайност – той е резултат от доказан опит и работещи стратегии!

css.php