На 19-ти май в шарената градина на Thievery Bar, Marketing360 ще представи три реални казуса на български брандове, а петдесет специалиста от сферата на маркетинга и рекламата ще търсят решение на поставените предизвикателства. Трима ментори ще направляват процеса.
Какво включва предизвикателството #CreaShop?
От 9.00 до 9.30 сутринта се регистрирате, пиете кафе и запознавате с участниците, менторите и екипа на Marketing360. След това започвате работа по трите казуса, придружена от професионалните комуникационни съвети на тримата ментори:
- Александрос Цицос, Co-managing Director in Publicis Consultants MSLGROUP
- Младен Борисов, Head of Digital in Traincamp.me
- Ваня Бабанин, PhD, Regional Coordinator of European Association of Communication Directors(EACD)
На всеки казус е отделен по час и половина, време през което да чуете кратка презентация на казуса, насоки от менторите и практическа работа от групите от по седем души. Менторите ще се постараят да поставят ясен план, по който да се градят решенията и стратегиите за всяка бранд задача.
Закуската и обядът са по-скоро част от работилницата, отколкото основно занимание.
Първият бранд казус е свързан с рекламна агенция – как да се промотира по-добре, как да намери нови клиенти и с какво да задържи старите.
Втората компания стартира дейност през 2012 и днес можем да я определим като един от най-успешните български стартъпи.
Последната част от CreaShop ще се фоксурира върху селф брандинга.
Повече за програмата, цените и участниците вижте ТУК. Билетите са вече в продажба – местата – ограничени.
Разгледайте нашите бранд мениджмънт услуги.