Методът BRAVO
Или как да създадете устойчиви бизнес процеси, които привличат, убеждават и продават.
Тази книга ще ви покаже как да изградите своя малък или среден бизнес без да се налага да пръскате хиляди левове по реклами, за да получавате високи продажби.
Тя е резултат от над 25 години опит в маркетинг индустрията и над 800 реализирани бранд стратегии на реални бизнес модели с различен фокус в България, Западна Европа, Балканите и САЩ.
Практически ориентирана, книгата на Ивелина Атанасова – Генчев е част от програмата „Бизнес Клиника“® и комбинира най-доброто от курсовете ѝ по „Стратегически маркетинг“ за СофтУни и „Основни на маркетинга“ за Икономически университет, Варна.
Автор: Ивелина Атанасова – Генчев
Поредица: Business Clinic
Издание: Трето, преработено – мека корица
Брой страници: 400
ISBN: 978-619-92529-0-1
години опит в България, Англия, САЩ
%
от покупката се дарява в подкрепа на социални проекти
%
сигурност - ако продуктът не отговори на очакванията ви, можете да го върнете
обучени специалисти
Методът “BRAVO” ще ви даде най-ефикасните подходи за растеж и целия набор от инструменти, с които да превърнете клиентите си в лоялни абонати на своята марка.
Ето какво ще научите от тази книга:
- Как да избирате между 26 доказани маркетингови стратегии и да поддържате най-високо ниво на потребителското преживяване, за да заздравите лоялността на клиентите, които купуват от теб.
- Как да се позиционирате като експерт в бранша, използвайки 12 тествани марктинг тактики, за да излъчвате ниво на увереност, което кара хората да ви следват.
- Как да съчетаете всички тези елементи в ЕДИН устойчив и последователен маркетингов план, за да превърнете бизнеса си в автоматизирана машина за пари…
А най-хубавото е, че даже не е нужно да сте най-добрия. Дори не трябва да сте пионер в бизнеса. Просто трябва да знаете как да се свържете емоционално с аудиторията си, за да създадете едно ценно и персонализирано предложение, за което ще искат да ви платят.
Така че, ако наистина сте решени да умножите печалбите си тройно в следващите 12 седмици и да създадете компания за милиони…то тогава е време да използвате методологията, която привлича, убеждава и продава. Тази книга ще ти покаже как работим!
Как всъщност работи „Методът BRAVO“?
BRAVO като Brand Purpose: Ценности и Мотивация
- Как най-лесно да откриете същността на своята марка – лична или корпоративна и да я представите пред хората, така че да повярват в мисията ѝ.
- Как да използвате „магията“ на чара, която да спечели сърцата на вашите клиенти и служители.
BRAVO като Relevant Audience: Взаимоотношения и Партньорства
Как да откриете идеалния клиент, как да му говорите и разбира се, как да му продавате своите продукти и услуги, за да изградите дълготрайни взаимоотношения с него.
BRAVO като Archetype Branding: Приложна психология и архетипи
- Как да се възползвате от приложната психология, за да „говорите“ на подсъзнанието на своите клиенти.
- Как да използвате принципите на архетипния маркетинг, за да създадете „марка на любовта“.
BRAVO като (unique) Value Proposition: Предложение за стойност
Как да направите завладяващо предложение за стойност, което ще ви помогне да вдигнете продажбите си до 10 пъти, БЕЗ да пръскате излишни пари за реклама.
BRAVO като Omni Channel Experience: Потребителско изживяване
- Как ефективно да изберете най-подходящите канали за комуникация.
- Как да изградите доверие и да превърнете клиентите си в лоялни посланници на бранда.
Нека те попитам нещо…
Случвало ли ти се е да се сблъскваш с невъзможни срокове, ограничен бюджет, силна конкуренция или липса на стабилен екип? Ако имаш действащ бизнес определено знаеш за какво говоря.
Спокойно… напълно нормално е. Това са най-често срещаните причини, които карат собствениците на малък или среден бизнес да се откажат от начинанието си.
И ето тук Методът “BRAVO” играе много важна роля… Защо ли? Защото това не е просто поредният маркетинг наръчник с теоретични “препоръки”. Това е изпробвана методология за разрешаването на проблемите в бизнеса!
С нейна помощ, успяваме да гарантираме резултати за своите клиенти, а именно – да увеличим продажбите им, да създадем разпознаваем бранд, да им помогнем да управляват ефективно своя малък или среден бизнес.
Всяка марка разказва история, BRAVO я превръща в легенда
И няма абсолютно никакво значение дали сте ресторантьор, продавач, шивач, зъболекар, инфлуенсър или искате да започнете бизнес, който няма аналог в България.
Защото истината е следната…
Когато искаш да научиш даден занаят отиваш при някой, който всъщност знае какво прави и може да ти демонстрира уменията си от първа ръка.
Същото е и с маркетинга…Ако наистина искаш да просперираш и да бъдеш лидер в съответния бранш… то тогава „Методът BRAVO” е всичко, от което имате нужда.
Книгата „Методът BRAVO – маркетинг мастърклас“ ще ви помогне да разберете в дълбочина подходите ни на работа или ще ви даде посока, за да изградите собствената си маркетинг стратегия, СТЪПКА ПО СТЪПКА.
Запознайте се с експерта и автор на „Методът BRAVO“ Ивелина Атанасова – Генчев
Създател и упрaвител на newrend.agency. Маркетинг директор по наем. Коуч. Визионер. Преподавател. Майка. Пътешественик. Мечтател и изследовател.
Избрана за „Жена на годината“ (2016) в категория „Иновации и технологии“ и носител на отличие от Президента за особено висок принос в областта на технологиите. Завършила eMBA към Източноевропейския университет във Виена.
Трикратен TEDx говорител. Старши бизнес консултант по пазарни стратегии, дигитална трансформация и маркетинг на растежа. Създател на програмата Бизнес Клиника® и автор на книгата „Методът BRAVO“.
Ивелина Атанасова – Генчев работи в областта на маркетинга вече над 25 години – била е консултант по над 1000 проекта, включително:
-
Кампанията при навлизането на MultiSport на българския пазар.
- Employer брандинг кампанията на Raiffeisenbank преди продажбата ѝ на KBC Bank.
- Стратегическо маркетинг и бизнес планиране за глобалната компания HUMANA People to People.
- Маркетинг обслужване на TechTour – консултантска компания, базирана в Брюксел, която се ангажира с паневропейските инвестиционни и startup политики.
- Стратегическо бизнес консултиране на люксембургския телекомуникационен оператор – POST.
И още стотици други…
Книгата ѝ „Методът BRAVO“ съдържа 416 страници, покриващи 25-годишния ѝ професионален опит и са най-добрият начин да се докоснете до методите на работа в newtrend.agency и качеството на обслужване, което можете да очаквате. До този момент, по метода BRAVO на г-жа Атанасова-Генчев са обучени над 858 експерта в страната.