Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
kid
YouTube ще създаде сайт за деца под 10-годишна възраст
18.03.2014
beautiful-girl-glasses-art-hd-wallpaper
Пускат три рекламни формата в Google+
17.04.2014

YouTube рекламата става достъпна и за България

youtube-wallpaper

От публикация в блога на Google Adwords става ясно, че от 18 март българските рекламодатели могат да достигнат до потенциалните си клиенти по-ефективно чрез реклама в платформата YouTube.youtube-wallpaper

Вчера получихме имейл от организаторите на Webit CEE Digital Summit, който гласеше:

„Горещата новина от вчера вечерта е, че YouTube вече има българка версия, а какво означава това за индустрията ще научите по време на официалното представяне на проекта в рамките на Webit CEE Digital Summit.“

Днес става ясно, че рекламодателите в България вече ще могат да достигат по нов начин до потребителите и да спечелят вниманието им тогава, когато те търсят и гледат видео в YouTube.

  • Рекламодателите могат да достигнат до потребителите като им предложат качествено съдържание чрез TrueView рекламни формати:  In-Stream и In-Display;
  • Видео рекламите могат да бъдат възпроизвеждани преди, след или по време на видеото, което потребителят е избрал.

TrueView In-Stream In-DIsplay

Роби Дуек, Мениджър – продукти за Бранд реклама, за Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка заяви: “Рекламодателите искат и се нуждаят да бъдaт там, където са потенциалните им потребители. С 1 милиард уникални месечни потребители и 100 часа видео съдържание, качвано в YouTube всяка минута, в платформата има много ангажирани потребителите, които търсят, гледат, харесват, споделят и коментират видеоклипове. С иновативните си TrueView формати, за които рекламодателите плащат само при видяно рекламно видео, YouTube е ефективна платформа за промотиране на вашия бранд и увеличаване на продажбите ви.“

Роби Дуек и други експерти от Google ще бъдат гост-лектори на предстоящата конференция Webit CEE на 9 април, където ще разкажат повече за възможностите, които видео рекламата и YouTube предлагат на българските рекламодатели, за да спечелят и задържат внимането на тяхната аудитория.

По TNS данни за 2014г., YouTube позволява да бъдат достигнати до 72% от интернет потребителите в България и над 50% от населението на възраст над 16 години.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php