Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 800

Warning: Illegal string offset 'width' in /home/ivatan/newtrend.bg/wp-includes/media.php on line 806

Facebook профил, Facebook страница или Facebook група?

от | авг. 25, 2011

NewTrend.bg, 25.08.2011г. – Марк Зукерберг, създателят на Facebook, стартира кариерата си в социалните мрежи още на 28 октомври 2003 г., докато учи в Харвард. На тази дата се ражда Facemash. Идеята на Зукерберг е потребителите да харесват снимките на студентите в университета. За целта, той прониква в компютърната мрежа на Харвард и копира снимките на своите колеги  от системата.  Сайтът бързо добива популярност, но още по-бързо е затворен от администрацията  на Харвард, а Марк е обвинен в нарушаване на сигурността, авторските права и личната неприкосновеност.

Зукерберг  се измъква и още през следващия семестър започва да пише код за нов уебсайт. На 4 февруари 2004 г. стартира “Thefacebook”. Първоначално  право на регистрация  имат  само студенти от Харвард. Необходим е месец и над половината  от студентите се регистрират във Facebook.

През юни 2004 г., Facebook се премества в Пало Алто, Калифорния и получава първата си инвестиция от съоснователя на PayPal  – Питър Тиел. През 2005  фирмата купува домейна facebook.com за $ 200,000, а трафикът към Facebook непрестанно се увеличава. Популярността на социалната мрежа не остава незабелязана от бизнеса и все повече компании започват да търсят своето място в нея.

За избора между Facebook профил, Facebook страница  или Facebook група

Важно е да знаем как да използваме Facebook,  за да достигнем до нашите клиенти и партньори. Имаме избор между личен профил, Facebook група и Facebook страница.

Личните профили са доста популярни вече и в България – eдна трета от българите използват Facebook или около 2 млн. души, макар че част от тях са нереални или не се използват активно. Цифрата е голяма, но трябва да запомним, че профилът е за приятели и не е подходящ за бизнес цели. В такъв случай,  в помощ на компаниите идват Facebook групите и Facebook страници.

Спецификата на групите е, че те са за членове. Използват се за дискусии, събития и т.н. Facebook групите са начин да се даде възможност на хората  да споделят информация и да се обсъждат важни за тях теми. Групите  все повече се използват от фирми и организации, за да се свържат със своите публики.

Физически лица или компании могат да създадат Facebook страници. Те са за феновете на тази личност или фирма. Страниците са близки до личния профил, но с някои съществени разлики. Пример е броят на нашите приятели/фенове. В личния си профил може да има до 5000 приятели, а  страницата на нашата фирма – неограничен брой фенове.

Още по темата можете да научите на Конференция “Продавай Дигитално” 2011, която ще се състой на 6 -7 октомври 2011 в Интер Експо Център – София.

В програмата на конференцията са включени теми за успешният уеб дизайн, прозурматорите, маркетинг на харесването, оптимизация и копирайтинг за повече продажби. Ще бъде засегнат и въпросът за създаване и развиване на успешни Facebook страници и как да постигнем лидерство чрез съдържание, а организатор на семинара е фирма Web and Events.

NewTrend.bg | онлайн бизнес новини е медиен партньор на Digitex 2011 – Продавай дигитално.

Всяка марка разказва история, BRAVO я превръща в легенда

„Методът BRAVO“ е нашата авторска методология, доказана с над 25 години опит и 800+ успешни бранд стратегии в България, Европа и САЩ. Ако искате да научите повече за нашите подходи и как помагаме на бизнеси като вашия  – поръчайте своето копие на книгата “Методът BRAVO – маркетинг мастърклас”.

Успехът не е случайност – той е резултат от доказан опит и работещи стратегии!