Преди няколко дни Facebook обявиха, че правят промени по Reach метриките си. Данните, които те вече ще включват засягат и разгледаното съдържание през мобилния телефон, както и съдържанието, което потребителят е разгледал активно – тоест скролнал е надолу, за да прочете цялата история, споделена през новинарския поток в социалната мрежа, а не просто да я е видял като ново съдържание.

Reach-ът е броят на хората, които са разгледали дадена публикация в рамките на 28 дни след нейното споделяне в социалната мрежа. До сега техният брой беше измерван на база обемът от потребители видели заглавието на публикацията в новинарския си поток, сега това са хората, които са я прочели или поне са разгледали съдържанието й.

„Данните, които виждате в своите Facebook Insights отразяват потребителите, разгледали публикацията в срок от 28 дни, през своите мобилни устройства и на компютъра си. След 02 юли, това са потребителите, разгледали публикацията, показала се в новинарския им поток, а не просто видели заглавието й.“

Потребителите, които са разгледали споделеното съдържание през мобилните си устройства ще бъдат отделяни като процент от тези, разгледали новинарския поток през настолния си компютър. Преди промяната те изобщо не бяха включвани в данните.

Какво означава това?

Ако данните ви започнат да изглеждат леко завишени спрямо тези от предходния месец, супер, това означава, че имате много потребители, които предпочитат да разглеждат съдържанието ви през мобилните си устройства. Aко все още уеб сайтът ви няма мобилна версия, време ви е да промените това.

Ако данните ви се влошат, кофти. Това означава, че феновете ви са „кухи“ и до момента единствено са пълнели фен-страницата ви, без реално да се интересуват от нещата, които споделяте. Изводът? Инвестирайте в това да ги върнете отново към бранда си и да спечелите лоялността им.

За да бъдат промените по-ефективни, Facebook споделиха, че ще увеличат интервалите за дистрибуция на историите в новинарския поток на потребителите си.

 

css.php