Социалните мрежи и маркетинга в социалните мрежи беше ново и неочаквано събитие за българския пазар (и не само). Дълго време успеха на кампаниите и ръста на феновете бяха измервани след неконтролирани спам-атаки и игри, които ги насърчаваха. Facebook се превърна в най-голямата социална мрежа, но все още бизнеса поддържа лични профили, в които данните и публикуваната информация кореспондират с корпоративните контакти. Ето защо Facebook ще позволи на тези потребители да мигрират профила си към бизнес фен страница без да губят “приятелите” си и да ги превърнат в свои фенове и потенциални клиенти.
Според правилата за ползване на социалната мрежа – личните профили са лични, тяхната цел е да насърчава комуникацията между физически лица, а за бизнес кореспонденцията и потребителската маса и фенове на една марка съществуват фен-страниците.
Всички фен-страници са малки общности около конкретна тема или бранд и при създаването им и/или управлението им те биват регистрирани от администраторите в категорията, в която попадат, за да бъдат достъпни през търсачката на социалната мрежа и да насочат потребителите за тематиката, която бива обсъждана.
Всички бизнеси, които до сега са управлявали комуникацията си във Facebook през личен профил, който носи името на компанията им вече могат да го мигрират към фирмена фен-страница. Ще бъдат запазени броя на приятелите и споделените снимки – за съжаление към момента нищо повече.
За да мигрирате профила си във фен-страница, последвайте линка: https://www.facebook.com/pages/create.php?migrate