Геймингът ли е новата „мода“ в бранд мениджмънта?

Геймингът ли е новата „мода“ в бранд мениджмънта?

Концепцията за промяна в потребителското поведение, предлагайки възнаграждение, не е нова. Не са нови картите за лоялни клиенти или точковата система на авиокомпаниите. Геймингът обаче, който в последно време завладя потребителите, определено е нещо ново и модерно...
Семейният бизнес в ерата на новите технологии

Семейният бизнес в ерата на новите технологии

Огромни кораби, огромни самолети, огромни небостъргачи, огромни градове, огромни компании… Живеем в свят на гиганти. Всеки ден големите корпорации играят на пазара, влагайки/ печелейки милиарди, привличайки нови и нови клиенти и така създават впечатление, че...
Маркетинг на бъдещето

Маркетинг на бъдещето

Живеем в непрекъснато развиващ се свят на технологии и онова, което днес изглежда модерно и интересно, утре ще да е напълно забравено. Може ли са си представите, че само преди десетина години все още говорехме за появата и възхода на Twitter и Facebook, важно ли е...
Емануела Керенчева: Обичам да работя в Newtrend и DigitalKidZ заради свободата

Емануела Керенчева: Обичам да работя в Newtrend и DigitalKidZ заради свободата

Екипът на „Newtrend Agency“ и Фондация „DigitalKidZ“ е като малко, но много сплотено семейство, което споделя не само работата, но и емоциите, плановете, добрите и трудните моменти. За нас работният ден не започва в 9 ч. и не завършва в 18 ч....
Какво ще купува поколение Z

Какво ще купува поколение Z

Млади, щури, диви и при това толкова технически грамотни, че понякога даже плашат със знанията си. Това са представителите на поколение Z или с други думи родените между 1995 и 2010 г. Клиентите на бъдещето (а защо не и на настоящето), те са толкова различни, че почти...
Пост Ковид-19 маркетингови решения

Пост Ковид-19 маркетингови решения

Кризата с непознатия до момента коронавирус и обявяването на пандемия завари света неподготвен. За няколко месеца икономиката буквално спря, а държавите наложиха безпрецедентни мерки. Макар, че болестта все още не си е отишла държавните лидери трябваше да вземат тежки...
Нюзлетърът не е за всеки

Нюзлетърът не е за всеки

Нюзлетърът (newsletter) е един от ключовите маркетинг инструменти. Противно на много схващания обаче не всеки бизнес се нуждае от подобен бюлетин, който да изпраща на своите настоящи или бъдещи клиенти. Имам ли нужда? Шефката ви – умна, интелигентна и практична дама...
Да поговорим с журналистите

Да поговорим с журналистите

Въпреки пандемията, въпреки икономическите проблеми, въпреки административните спънки и злата конкуренция, стартирахте бизнес и той се оказа изключително успешен. А сега накъде? Искате целият свят да знае за вашите продукти/услуги и всички да се възхитят на...
Пандемия? Идеално време да си купиш къща

Пандемия? Идеално време да си купиш къща

Пандемията, причинена от новия коронавирус COVID-19, разтърси света и оказа изключително негативно влияние върху почти всички сектори. Сред един от най-тежко засегнатите отрасли бе този на пазарана на недвижими имоти. Експерти отчитат близо 10% спад в сделките като...
Забраненият цвят за вашия сайт

Забраненият цвят за вашия сайт

Искате хубав сайт – красив, примамлив и най-вече привличащ клиенти. Представяте си ярки цветове, изскачащи прозорци, човечета, които говорят и навигират и още, и още. Стоп! Както всяко нещо и при изграждането на нови сайтове има строги правила, които трябва да се...
Маркетингов одит? Защо ми е необходим?

Маркетингов одит? Защо ми е необходим?

И най-добрите компании се изправят пред трудности. Пазарът, потребителите, външните обстоятелства се променят непрекъснато и фирмите не винаги могат да се нагодят достатъчно бързо. Да, дори такива като Найк, Самсунг и Прада… Повечето компании редовно правят...
TikTok в помощ на бизнеса. Защо пък не?

TikTok в помощ на бизнеса. Защо пък не?

Предлагате страхотни тийнейджърски дрехи? Или имате магазин за слънчеви очила? А защо не за телефони, компютри, таблети… И се чудите къде да рекламирате? Може би телевизионният клип в рекламния блок по Канал 1, докато тече „Малката булка“ и „Армагедон“ едва ли е...
Удар по доброто ви име! А сега накъде?

Удар по доброто ви име! А сега накъде?

Всеки бизнес, независимо малък или голям е преживявал криза, причинена я от някой конкурент, я от недоволен клиент, я от непредвидени обстоятелства. Това е като на война и стартирайки своя компания трябва да сте наясно, че рано или късно ще получите удари под кръста....
Twitter гайд за начинаещи

Twitter гайд за начинаещи

Facebook, Instagram, Youtube… това са най-често използваните социални мрежи в България. Twitter за съжаление изостава, но в никакъв случай не бива да се подценява от родния бизнес. Според доклада The Global State of Digital in 2020 , отразяващ настроенията в...
Newtrend Agency най-добрата компания на годината за ПР, маркетинг и печат

Newtrend Agency най-добрата компания на годината за ПР, маркетинг и печат

Newtrend Agency бе отличена с приз за ПР, маркетинг и печат на годишните награди „КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА”, организирани от сп. Bulgaria Business Review, сп. Business Lady и Business Lady Club. „Казват, че успехът не идва за една нощ, щастливи сме, че всички години...
Да се събудим рано, рано с Instagram

Да се събудим рано, рано с Instagram

Може ли да си представите да станете в 5 часа сутринта, за да публикувате нов пост в Instagram? Абсурд, нали?! Странно, но проучвания показват, че преди изгрев е сред най-подходящите часове, когато може да направите това. Платформата за споделяне на снимки е третата...
css.php