Пакет „Управлениe на промяната на „Мастър ниво“
Не е тайна, че разпространението на COVID-19 рязко обърка плановете на много от нас. Не даде възможност на бизнесите да се адаптират постепенно. Нанесе и ще продължи да нанася щети. Както древната тибетска поговорка гласи: несъмнено е време "да променим това, което можем и да приемем това, което не можем“.
Ние от Newtrend Agency вярваме, че заедно можем да различим едното от другото. От една страна наложената карантина "затвори" всички в домовете им и намали стокооборота, от друга - увеличи ангажираното присъствие на потребителите в социалните мрежи и онлайн пространството.
Увеличеният трафик на медиите дава възможност за едно по-широко и ефективно рекламно позициониране, а като бизнес консултанти сме се научили, че за успешното овладяване на кризите е нужна повече креативност и адаптивност. Затова стартирахме инициатива в подкрепа на малкия и среден бизнес и създадохме три тематични пакета от нашите маркетинг услуги, които пуснахме специално за преодоляване на кризисната ситуация. Надяваме се да са ви от помощ:
- Ако искате бързо да пренастроите продажбените си процеси и да промените приоритетите си, то базовият пакет "Спешна помощ" е за вас.
- Ако имате нужда да преодолеете мозъчните блокажи на екипите си и да повишите тяхната продуктивност, вижте как бихме могли да ви помогнем с пакет "Преодоляване на мозъчни блокажи".
Пакет "Управление на промяната на Мастър ниво"
Подходящ за среден бизнес и компании, които искат да разберат промяната и да планират своето годишно кризисно маркетинг планираме.
Пакетът позволява включването на индивидуални услуги, според фокуса и потребностите на компанията + дълбочинен икономически анализ на предизвикателствата, които конкретната бизнес ниша (и свързаните с бизнеса) ще преодолее с препоръки за адаптация на маркетинг и комуникационната стратегия.
Годишно кризисно маркетинг планиране 2020-2021, което включва:
- Индивидуална онлайн консултация с маркетинг стратег за анализ на фирмената ситуация и проследяване на прогреса – 12 бр. х 1 ч. (1 среща всеки месец)
- Маркетинг проучване на пазара – анализ на макро и микро средата, конкурентен анализ.
- Анализ на риска и потенциални дългосрочни ефекти.
- Маркетинг стратегия – целеполагане, целева аудитория, трендове, иновации и рискови сфери.
- Комуникационна стратегия – подбор на комуникационни канали и разработка на послания. Стратегия на съдържанието.
- Маркетинг и комуникационната стратегия се предава на клиента под формата на доклад (80-100стр.), използват се метрики и аналитични инструменти, препоръчани и одобрени от Европейката банка за реконструкция и развитие.
Разбиране на промяната – напълно адаптиран по конкретните нужди на компанията
-
„The Circle Of Change Management“ - инструмент за подготовка на change management комуникационна стратегия и стратегия за внедряване, базирана на Хюз 2010.
-
Изследване на нагласи и събиране на идеи от служителите по конкретни стъпки от промяната, планирани от Change Agents & мениджърския екип.
-
Разбиране на промяната през погледа на служителя – практически уъркшоп.
-
Стратегически Мастър Майнд сесии за ключови служители.
-
Стратегическа Master mind Сесия с изпълнителния директор на компанията.
-
Превръщане на ключови служители в "агенти на промяната" и овластяване чрез въвличането им в решаване на стратегически за управленския екип казус.
-
Използване на световно доказана методология за групово решаване на проблеми чрез равнопоставеност, максимално въвличане и достигане до конкретни следващи стъпки.
-
2 часа с добавена стойност равна на десетки часове индивидуални срещи.
-
Практическа добавена стойност за всеки въвлечен чрез достигане до общовалидни добри практики.
Какъв е нашия опит?
- Newtrend Agency е бутикова маркетинг агенция с фокус върху стратегическите маркетинг комуникации и бизнес развитие на компаниите. На пазара от 15 години. Част от професионалното жури на конкурса за „Най-добър сайт на годината“. Активен член на Българо-Британската Бизнес Асоциация и партньор по маркетинг проекти на Европейската банка за реконструкция и развитие в програмата за насърчаване на малкия и среден бизнес.
- Олга Минева е организационен психолог и консултант, с научни степени по Психология от университета в Хайделберг, Германия и Организационна Психология от University of London, Великобритания. Като консултант и треньор, Олга притежава над 10 години опит в развитието и провеждането на множество обучителни програми и стратегически проекти по теми като Емоционална интелигентност, екипна ефективност, управление на промяната, лидерски умения, мотивация и др. Като психолог и консултант се въвлича и в социални проекти, като е основател на Фондация EMPROVE и социалната и технологична иновация за жени преживели насилие чрез геймификационна онлайн платформа.
Условия за участие в програмата:
- За да участват в програмата, компаниите трябва да кандидатстват като използват контактната форма долу.
- В полето за съобщения очакваме да ни разкажете повече за компанията, за текущите предизвикателства и най-вече какво очаквате от нас като помощ, подкрепа и резултат от инвестираното време и усилия.
Следващите седмици и месеци ще са голямо предизвикателство, но със сигурност няма да ви посъветваме да спрете и да чакате - бурята няма да отмине просто така, овладейте я.