2025: годината на IPO-тата на Българска фондова борса

2025: годината на IPO-тата на Българска фондова борса

В началото на тази година финансови експерти и анализатори споделиха, че очакванията за 2025 г. са свързани с потенциален бум на IPO (първични публични предлагания). Тази прогноза се основава главно върху 3 фактора: повишен интерес от страна на инвеститорите, набираща скорост икономическа активност и все по-зряло разбиране от страна на българските компании за ползите от публичното предлагане.  За да разберем какво се крие зад успешните компании, търгувани на борсата, е необходимо да...

повече информация
5 стъпки за успешно IPO на БФБ с помощта на маркетинга: Методът BRAVO

5 стъпки за успешно IPO на БФБ с помощта на маркетинга: Методът BRAVO

Първичното публично предлагане (IPO) на “Българска фондова борса” АД (БФБ), и по-конкретно на BEAM пазара, е значителна стъпка за всяка компания, особено за стартъпите и малките и средни предприятия (МСП). То предоставя възможност за набиране на необходимия капитал за растеж и разширяване на дейността, като същевременно повишава видимостта и доверието в компанията.  Успешното IPO обаче не е просто въпрос на финансова готовност и спазване на регулаторни изисквания. То изисква солидна...

повече информация
Маркетинг за семеен бизнес в ерата на новите технологии

Маркетинг за семеен бизнес в ерата на новите технологии

Огромни кораби, огромни самолети, огромни небостъргачи, огромни градове, огромни компании... Живеем в свят на гиганти. Всеки ден големите корпорации играят на пазара, влагайки/ печелейки милиарди, привличайки нови и нови клиенти и така създават впечатление, че завладяват все по-голяма част от света около нас. Ако се огледаме ще осъзнаем, че животът ни се движи от монополни компании – Amazon, Facebook, Google и още, и още. Всички те непрекъснато купуват малки, добре развиващи се бизнеси, за да...

повече информация
Маркетинг на бъдещето

Маркетинг на бъдещето

Живеем в непрекъснато развиващ се свят на технологии и онова, което днес изглежда модерно и интересно, утре ще да е напълно забравено. Може ли са си представите, че само преди десетина години все още говорехме за появата и възхода на Twitter и Facebook, важно ли е видеосъдържанието или не и т.н. Много е трудно да се предскаже какво ще стане в бъдещето – накъде ще тръгне животът (още повече в период на пандемия, която напълно преобърна представите ни за света). Но нека си представим какъв ще...

повече информация
css.php