Млади, щури, диви и при това толкова технически грамотни, че понякога даже плашат със знанията си. Това са представителите на поколение Z или с други думи родените между 1995 и 2010 г. Клиентите на бъдещето (а защо не и на настоящето), те са толкова различни, че почти никоя маркетингова и рекламна стратегия, прилагана до момента няма да ги впечатли. Техниката преди всичко Поколение Z са дигитални туземци. „Милениумите“, родени между 1980 и 1995 г., възприеха бързо развиващите се технологии и...
Пост COVID-19 маркетингови решения
Кризата с непознатия до момента коронавирус и обявяването на пандемия завари света неподготвен. За няколко месеца икономиката буквално спря, а държавите наложиха безпрецедентни мерки. Макар, че болестта все още не си е отишла държавните лидери трябваше да вземат тежки решения и да намерят баланса между здравето на хората и икономиката и финансовата стабилност. Така макар и бавно светът се излиза от своята карантина. Пандемията затвори много предприятия и остави милиони на улицата без работа. С...
Имейл маркетинг: Нюзлетърът не е за всеки
Нюзлетърът (newsletter) е един от ключовите маркетинг инструменти. Противно на много схващания обаче не всеки бизнес се нуждае от подобен бюлетин, който да изпраща на своите настоящи или бъдещи клиенти. Имам ли нужда? Шефката ви – умна, интелигентна и практична дама ви е дала задача да създадете и поддържате седмичен бюлетин, с който, според нея, ще задържате и привличате клиенти. Уви, вие изобщо не споделяте ентусиазма й, но не и приятно да върнете на бюрото й проекта без да сте го...
Маркетинг комуникации: Да поговорим с журналистите
Въпреки пандемията, въпреки икономическите проблеми, въпреки административните спънки и злата конкуренция, стартирахте бизнес и той се оказа изключително успешен. А сега накъде? Искате целият свят да знае за вашите продукти/услуги и всички да се възхитят на невероятния ви бизнес нюх. Тук идва въпросът какво да направите? Реклама? Добре, но искате нещо повече. Как да се свържете с медиите? Какво да им кажете? И може ли да ги спечелите на ваша страна? Започването на „любовна“ връзка с...