Изследване на агенцията за маркетингови проучвания и анализи Rubinson Partners, в сътрудничество с Compete доказа, че средностатистическият фен, на който и да е бранд във Facebook посещава не повече от два пъти корпоративна страница, която е харесал.

Изследването на Rubinson Partners и Compete анализира повече от 60 компании за период от 4 месеца и забелязва, че едва 5% от тях насърчават феновете си да се връщат отново.  Всъщност, данните показват, че едва един на всеки 20 се връща към фен-страницата, която е харесал в рамките на 30 дни, след като го е сторил.

“За да посети отново фен-страницата, брандът трябва да успее да привлече вниманието на потребителя, да го впечатли дори, защото оказва се Facebook e изключително добър инструмент за привличането на директен трафик, но не и за продажби,“ коментира Рубинсън, президент на Rubinson Partners.

Той съветва още брандовете да дават причина на своите фенове, за да бъдат следени и да ги посещават отново и отново, а не да разчитат на новинарския поток и публикуваните там стандартни обновления на статусите.

Само преди няколко дни, ComScoreпубликуваха резултатите на свое  изследване за това, че Facebook влияе положително върху продажбите. За целта компаниите следва да се фокусират върху различните способи да ангажират вниманието на феновете си и да надхвърлят желанието си, просто да ги привлекат за фенове. Да изместят акцента от това какъв е техния обем и да започнат да си взаимодействат с тях.

Възвращаемостта на инвестициите във Facebook е резултат от обема на феновете, тяхната ангажираност и вирусния ефект, който създават, не го забравяйте!

css.php