Пандемията, причинена от новия коронавирус COVID-19, разтърси света и оказа изключително негативно влияние върху почти всички сектори. Сред един от най-тежко засегнатите отрасли бе този на пазарана на недвижими имоти. Експерти отчитат близо 10% спад в сделките като тази тенденция ще се запази поне до края на годината. По време на извънредното положение от своя страна секторът се е свил с близо 50%. Поведението на потребителите бе напълно логично. Когато стотици хиляди остават без работа, когато веригата за доставки е затруднена, производствата и услугите спрени, а парите прибрани под дюшека… в такъв момент едва ли са много смелчаците, които да инвестират в имоти.
Първоначалните данни сочат, че най-засегнати са наемодателите на офиси и търговски площи – много хора останаха да работят у дома, а магазините намалиха оборотите си или затвориха.
Любопитното обаче е, че през последните месеци макар и леко се е засилило търсенето на къщи. Специалистите в областта обясняват това с факта, че все повече хора предпочитат да останат у дома и то не в апартамента си, принудени да се съобразяват със съседи, а някъде по-далеч сред природа, самота и без коронавирусни заплахи.
През последните месеци компаниите за недвижими имоти намалиха дейността си, докато премине първата вълна и бавно започваме да се събуждаме от връхлетялото ни бедствие. По-далновидните се ориентираха в обстановката и осъзнаха, че в действителност това е техният шанс. Инвестицията в имоти е една от най-сигурните на фона на задаваща се финансова криза. Тук обаче идва въпросът как да убедим клиентите в това?
Добрата реклама и маркетингът са от ключово значение за успешните продажби на имоти в този период. Клиентите се колебаят каква крачка да предприемат, за да запазят спестяванията си и същевременно се лутат между различни опции.
Именно в този момент екипът на маркетингова агенция “Нютренд” разработи специална стратегия за реклама и продажби на компании за недвижими имоти в период на глобална криза.
Изследванията показват, че дигиталната трансформация и маркетинг оптимизацията, съчетани с индивидуален продажбен процес и обучение на екипа, могат да увеличат продажбите с над 70% и да съкратят сроковете за приключване на сделките многократно.
А ние ви предлагаме именно това. Не просто иновативни технологии, които ще ви отличат от конкурентите, а реални решения.
За да купят имот, хората трябва да се доверят на своя агент за недвижими имоти, който да им осигури дом, отговарящ на най-високите стандарти за качество и стил, за което винаги са мечтали.
Сега не е време за свиване на дейността, а напротив – за увеличение и печалба. Ето защо ви е нужен добър маркетолог. Доверието се изгражда с години, а вие често не разполагате с толкова. Спокойно, имаме и решение и нужния опит, за да ви съдействаме.
Продажбите имат нужда от реклама. Особено сега.
Ако искате да научите повече, свържете се с нас на sofia@newtrend.agency , чрез сайта https://imoti.newtrend.bg/ и тел. 02 405 30 34, 0883 329 992.
Екипът на „Нютренд“ има 8 години опит в областта на маркетинг за недвижими имоти. Управлявали сме рекламни бюджети на сделки за над 10 млн.евро.
Част сме от професионалното жури на конкурса за „Най-добър сайт на годината“ и доставчик на маркетинг услуги към Европейската банка за възстановяване и развитие.