Помните ли Shpigler the Shark (Шпиглер Акулата) – консултантът, който миналата година съветваше безплатно Марк Цукърбърг как да спаси Facebook от фалит. Сред най-добрите съвети бяха тези да замени бутонът “харесвам” с “не харесвам”, защото социалната мрежа била твърде позитивна, да премахне възможността за тагване по снимките, защото било вмешателство в личния живот и простанство, да купи Twitter, да разгроми Google и най-ексцентричния съвет – просто да спре Facebook за един ден, поне, за да види реакциите на хората.
Shpigler the Shark, чието истинско име всъщност е Лиор Рац ръководи видео студио в Израел и се занимава с branded comedy content, периодично участва като актьор във филми и телевизионни сериали, а в миналото си се е занимавал с реклама и комуникации. Бил е дори криейтив директор на BBDO Израел.
Ако не сте гледали първият клип със съвети, които дава на Марк Цукърбърк, поправете тази грешка сега. Това е клипчето.
Година по-късно става видно, че Марк не се е впечатлил особено от предложените му съвети, освен от този за по-агресивната конкуренция с Google, което стана вижда от желанието му да си сътрудничи с Yahoo! в усилията да създадат търсачка, която да конкурира тази на Google.
Това обаче не спира Shpigler the Shark, който е подготвил втора порция съвети. Този път съветите му са свързани с предприемачеството и революционната му идея да комбинира безплатната доставка на пица, безжичният интернет и възможността за комуникация с него в работно време. Интересува се от млади и красиви жени и възможност за сътрудничество в областта на порно индустрията. Кандидатури за кандидатсване в новия му акселератор – само в цял ръст. За подробности и повече информация, вижте видеото.