Учреден бе фонд за подпомагане на социалните медийни предприемачи с 250 млн. долара

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Google е най-популярният сайт сред бизнес лидерите
Google е най-популярният сайт сред бизнес ръководителите в Европа
22.10.2010
Марк Зукъбърг: Facebook никога няма да изработва игри
Марк Зукъбърг: Facebook никога няма да изработва игри
22.10.2010

Учреден бе фонд за подпомагане на социалните медийни предприемачи с 250 млн. долара

Учреден бе фонд за подпомагане на социалните медийни предприемачи с 250 млн. долара

NewTrend.bg, 22.10.2010 г. – Kleiner Perkins Caufield & Byers, една от световните водещи компании за рисков капитал, в сътрудничество с Amazon, Facebook и Zynga, учреди фонда sFund, на стойност 250 млн. долара, който е предназначен да насърчава инициативите на социалните уеб предприемачи.

„Ако не разполагате със социална стратегия, по-добре да се сдобиете с такава,“ заяви един от партньорите в Kleiner Perkins – Джон Доер. Венчър компанията се заема с тази инициатива, тъй като е твърдо убедена, че иновациите в социалните медии тепърва предстоят.

Другите инвеститори във фонда са Amazon, Facebook, Zynga, Comcast и Allen & Co. Трите „котви“ – Amazon, Facebook и Zynga – също заявиха, че поемат ангажимента да помагат на нововъзникващите компании да се възползват от предлаганите средства, за да инвестират в идеите си и да ги реализират. Изпълнителните директори на трите компании – Джеф Безос, Марк Зукъбърг и Марк Пинкъс – също присъстваха на конференцията, за да обявят целта на фонда.

Фондът ще предоставя инвестиции в размер от 100 000 долара до 100 млн. долара, заяви Доер. Той е организиран, за да предоставя възможност на социалните предприемачи във всички браншове – потребление, производство, здравеопазване и мобилни устройства.

Фондът вече е направил първата си инвестиция в Cafebots – организирана от трима студенти от Станфорд, компанията не дава много информация с какво точно ще се занимава, но ще става на въпрос за нещо свързано с „управляване на отношенията между приятели“. Стойността на инвестицията е 5 млн. долара.

Доер вярва, че големите отрасли тепърва започват да се реорганизират около социалните медии и че ще има доста разместване на пазара през следващите няколко години, главно заради драстична промяна в навиците на потребителите през следващите 4-5 години.

Едно нещо е сигурно – Kleiner се погрижиха почти всеки с идея за социална стратегия да поиска инвестиция първо от тях, независимо дали става на въпрос за малка или голяма сума. Това, че Facebook, Zynga и Amazon също са инвеститори, им дава една крачка пред конкуренцията.

The following two tabs change content below.

Мартин Иванов

Мартин Иванов е студент в Икономически университет - Варна, специалност - Международни икономически отношения, с интереси в сферата на маркетинга, финансите, политиката и дипломацията.

Коментари

коментара

1 Comment

  1. […] Този коментар бе направен по време на конференцията, на която Зукъбърг присъстваше, за да обяви новият фонд sFund, който предлага 250 млн. долара за инвестиции в различни социални стратегии и приложения. (NewTrend, 22.10.2010 г.) […]

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php