Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
poppy-iphone-3d-camera-14
Превърнете iPhone-а си в 3D камера
28.06.2013
unnamed
Синхронизира ли Facebook статусите си с Google+,Twitter и LinkedIn?
14.07.2013

Urban Cloud: новата социална мрежа

29_Unbuilt_Merit_urbanCLOUD_sm

Трима студенти от Лондон работят върху създаването на социална мрежа, която да свързва брандовете с техните потребители.

29_Unbuilt_Merit_urbanCLOUD_sm

Социалният изследовател Едуард Хейуд, компютърният инженер Перегийн Парк и студентът по бизнес мениджмънт Шаран Сони влагат уменията си в създаването на Urban Cloud – „социална мрежа, която обединява хората в една платформа, промотираща сътрудничество и съвместна работа“.

Шаран Сони обяснява, че екипът има огромно желание да създаде по-тясно взаимодействие между брандовете и потребителите и работи по това. Идеята е да се създаде система за оценяване на продуктите. Когато дадеш обратна връзка на определен бранд (посредством оценяването), печелиш точки, които можеш да размениш за продукт или услуга.

Създателите на Urban Cloud са фокусирани върху пет области на иновация – дизайн, персонално рекламиране, утвърждаване, позитивна подкрепа и търговия и идеята за платформа за сътрудничество.

Screen-Shot-2013-06-18-at-12.35.05-PM

Някои марки вече са заинтересувани от идеята на тримата млади предприемачи и са подписали. Крис Караламбъс, международен директор в Quintessentially Creative/ Lifestyle, казва:

„Бизнесът има нужда от това и ние сме горди, че сме част още от началото.“

„Urban Cloud е фантастична платформа за съвременните брандове, които искат да достигнат таргет групата си“, смята Дераж Харжани, международен франчайз директор, Aftershock.

Общо 10 бранда са подписали към момента.

Дизайнът на Urban Cloud, макар и на ранен етап, е впечатляващ. Платформата има и мобилна версия. Екипът казва, че към момента 50% от това, което са искали да постигнат с Urban Cloud, са достигнати и обещават много повече в бъдеще. Вместо да използват традиционните начини за финансиране, те създават Indigogo кампания.

Прототипа на Urban Cloud разгледайте тук.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php