Технологии и мода

от | юни 15, 2015

Бъдещето на модата не е просто хубави дрехи, вече е нещо много повече. И докато ценителите на висшата мода ще следват тенденциите на Прада, Гучи и Балмен, ние ще заложим на технологичните брандове.

www.win7wallpapers.com
Технологията навлиза все повече в света на модната индустрия и облеклата. Ето няколко примера, който ще докажат ролята им:

Мода от социалните мрежи

Бразилската верига C&A стартира кампания, която съвместява онлайн клиентите и клиентите в магазина. Всъщност идеята е, че в онлайн магазина на марката хората могат да гласуват дали „харесват“ или „не харесват“ дадена дреха и броят на тези „харесвания“ или „нехаресвания“ се отбелязва на дигитален брояч на закачалката. Така клиентите в магазина имат избор между харесвана и не чак толкова харесвана дреха.

И българите не изоставаме в това направление. Развиващата се българска компания Ефреа често пуска предложения за дрехи в онлайн пространството и реализира само тези с най- голям брой харесвания.

438173556_1280x720

Технологични бижута

Джаджите не са това, което бяха. Те вече са гривни, огърлици, обици, копчета, брошки, очила… а ла Джеймс Бонд стайл. Часовниците ни вече отброяват колко крачки правим дневно, гривната ни сигнализира, че не сме пили достатъчно вода, пръстен ни мери температурата, огърлицата ни има вграден bluetooth и свети, когато някой ни звъни. Какво ли още да очакваме?

3035797-inline-i-2-why-technology-isnt-wearable

Виртуални пробни

Виртуалните фризьорски и гримьорски салони отдавна са факт – всеки може лесно да се види с различни дължина и цвят на косата онлайн, но виртуалните пробни в магазините са стъпка напред. Сега те предоставят възможност да въведем данните си и виртуален манекен да мери дрехите вместо нас, докато поръчваме онлайн. Скоро услугата ще бъде достъпна в Ebay, докато TopShop вече я ползват.

ARDoor-Topshop-Kinect

3D принтиране

Вероятно си мислите, че 3D принтерите се използват основно в медицината. Не, използват се и в модата. Миналата година известната Дита вон Тийз се появи с изцяло 3D принтирана рокля на събитие, а в салоните за красота вече предлагат 3D приниран маникюр. И тъй като 3D принтерите стават все по- достъпни, нямаме търпение да видим и българските пионери в областта.

transforming

Всяка марка разказва история, BRAVO я превръща в легенда

„Методът BRAVO“ е нашата авторска методология, доказана с над 25 години опит и 800+ успешни бранд стратегии в България, Европа и САЩ. Ако искате да научите повече за нашите подходи и как помагаме на бизнеси като вашия  – поръчайте своето копие на книгата “Методът BRAVO – маркетинг мастърклас”.

Успехът не е случайност – той е резултат от доказан опит и работещи стратегии!

css.php