Twitter обявиха официално в блога си, че до няколко седмици ще направят публично достъпен новия си инструмент за анализ на трафика – Twitter Analitycs.

Новият инструмент Twitter Web Analytics ще помогне на собствениците и администраторите на уеб сайтове да измерят ефективността на Twitter като комуникационен канал в своя маркетинг микс и до колко ефективен е за тях бутонът за споделяне на съдържание в Twitter.

Сред основните преимущества на новия Twitter Analytics от микро-блог платформата нареждат:

  • Възможността за измерване на обема съдържание от уеб сайта, споделен в Twitter;
  • Колко са директните влизания през Twitter в сайта;
  • Възможност за измерване на ефективността, която носи Twitter бутона.

Според проучване на BrightEdge, което те публикуваха неотдавна, уеб сайтовете, които са добавили Twitter бутон за споделяне на съдържанието си регистрират седем пъти по-силен трафик, спрямо сайтовете, които нямат.

Регистрираните потребители в Twitter вече надхвърлят 100 млн. души и въпреки постоянният ръст, който социалната мрежа постигна през последната една година, маркетолозите винаги са се оплаквали от невъзможността да измерят ефективността на усилията и времето, което инвестират в полза на бизнеса. С Twitter Analitycs това ще се промени. От микро-блог платформата се надяват, че след като се убеди във високата ефективност на Twitter, бизнесът да преосмисли бюджетите си и ще инвестира по-големи дялове в новите рекламни формати.

Според единственото официално публикувано до момента изследване на онлайн потребителите в България и техните навици в социалните мрежи, едва 10,7%* от българите онлайн имат регистрация в Twitter, което доказва, че социалната мрежа все още не е популярна и не се използва ефективно за бизнес комуникация, надяваме се тази тенденция тепърва да се промени.

Данните са от доклада e-Consumer, публикуван 2011г.
css.php