Защо Facebook показва точно тези новини във фийда? Истината на 6 aвгуст

от | авг. 3, 2013

Защо Facebook показва точно тези публикации в News Feed -a ни?  И защо най – отгоре не излизат всяка нова снимка на момчето или момичето, което харесваме, например? Как всъщност Facebook избира да контролира тези новини?  Най – накрая социалната мрежа ще разкрие това пред всички, съвсем скоро – на 06 aвгуст.

facebook-06-08

Изпратена е нова покана за пресконференция, организирана от Facebook, на която компанията ще разкрие някои мистерии около управлението на публикациите в News Feed-а. Събитието  ще се състои на шести август от 10:00 (Калифорнийско време),сутринта  Menlo Park, Калифорния.  В поканата си към репортерите Facebook казва:

„Ще говорим за News Feed (новинарския поток във Facebook), и ще се гмурнем на дълбоко сред алгоритмите, които определят кои истории и публикации се изкачват най – отгоре във фийда. Също така ще дискутираме конкретни актуализации в основното класиране, които предстоят да се случа.“

Facebook не забравят и за европейските медии – Live-stream на събитието ще има в офисите на Facebook в Лондон, съобщава TechCrunch. А Европейската покана гласи:

„Ще говорим и за това, което предстои да се случва в News Feed-a”

Ще очакваме това, и не само. Силно се надяваме, че ще има и изобилие от нововъведения сред сигнализирането, което да подобри категоризирането на съдържанието в новинарския поток. Пример за това могат да бъдат нещо, което харесваме, коментираме или споделяме, да бъде категоризирано като нещо, което по – често бихме желали да виждаме въф фийда си, за разлика например от постовете, които скриваме.

Предишната прес-конференция, която също като тази бе предварително обявена с покани към пресата от страна на Facebook, бе за представянето на Instagram Video. Новата им видео услуга успя да събере 5 милиона видеоклипа в мрежата си за първите 24 часа. Така, че със сигурност това, което ще обявят Facebook на 6.Август ще бъде наистина сензационно.

Какво мислите, че ще представи Facebook във вторник?

 

Всяка марка разказва история, BRAVO я превръща в легенда

„Методът BRAVO“ е нашата авторска методология, доказана с над 25 години опит и 800+ успешни бранд стратегии в България, Европа и САЩ. Ако искате да научите повече за нашите подходи и как помагаме на бизнеси като вашия  – поръчайте своето копие на книгата „Методът BRAVO – маркетинг мастърклас“.

Успехът не е случайност – той е резултат от доказан опит и работещи стратегии!

css.php